Alla inlägg under december 2008

Av Kattis - 27 december 2008 16:30

Ja, just nu känns det som att större delen av mitt liv spenderas i hyrbil.....alltså egentligen e man väl en aning pantad som gnäller över det men det är inte så kul som det låter...Det enda roliga är att jag på mindre än tre veckor har åkt i två nya Ford S-Max och den senaste Volvo V70. Det tråkiga är ju att vår bil e en skitbil....  :-/


Bilen har ju varit på Ford två gånger och då har jag bett om en lånebil.. en ny Ford S.ax har vi fått.. himla fint att köra :-D 

Sen när vi skulle åka hem från Skåne igår .. bilen  var packad, hunden rastad och ungarna påklädda.. då skär skiten.. bilen stendog... Ehm.. vad gör man... 45 mil hem....

Mitt i all röran som pågick i huvudet så kom vi på att vi ju är med i Falck Assistans VILKEN JÄVLA TUUUUR!!

Ringde dom och så vips....bärgningsbilen hämtade vår Galaxy och körde den till Ford i Malmö..och sen fixade de hyrbil til oss så vi kunde köra hem.

 Falck Assistans är väl värda de 500 kronor i betalar per år.


men.... nu står ju vår bil i Malmö.. och vi är här hemma.. 45 mil skiljer oss åt...bilen måste ju hem sen när den e lagad..........*nynnar lite*..... Johan vill inte åka buss eller tåg så jag får hämta den...*skrattar* verkligen inget jag dör av.. men jag var snabb som en vessla och sa "Ja men jag kör fanimej inte fram o tillbaka på en dag".tihi


usch jag e trött o orkar inte skriva nåt kuligt så håll tillgodo *räcker ut tungan*


Tjingeling for now......

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


JAG ÄR:
Kvinna, sambo, mamma, extremt nyfiken, en manipulativ bitch ibland, mörkhårig, brunögd, envis, trevlig och social, glad men trött…
JAG HAR:
fina ögon, storlek 38 i skor, livslust, inte så många nära vänner, en aning för många kilon, alldeles fö

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Mina egna favoriter

Lite av varje

Instagram

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards