Alla inlägg under februari 2010

Av Kattis - 22 februari 2010 21:06

Idag är jag så trött.... orkar knappt inte hålla ögonen öppna, samtidigt är det ju nu jag har en stund för mig själv och göra lite jobb på datorn mm.

M har fått lite olika alternatuv på layout hon har nog bestämt sig för vilket alternativ hon vill ha. Jag ska alltså göra inbjudningskorten till deras bröllop , jag kommer lägga in bilder och förslag här allt eftersom det fortskrider. Bröllopet är i början av maj!

 

Nu ska jag rinag henne och höra .

 

Tjingeling for now

GT

Av Kattis - 20 februari 2010 12:20

Mailade just in min staket bild till GT - de bad om snödjupsbilder   .

Vårt staket är 80 cm högt, och det sitter ca 5 cm ovan mark....

Av Kattis - 20 februari 2010 11:42

Ja snö det har vi verkligen gott om... Nån som vill ha? Inte?.. Hmm förstår inte varför inte.... snö som är så fint.. som vi inte är bortskämda med.. som e så kul för barnen?....  

Inte bortskämda med?.. Nu har det kommit så mycket att jag spyr så fort nån säger "snö"  och hur kul är det för barnen när de inte ens kan ta ett steg ut i det utan att försvinna? Vavavava?..... Nä nu får det fantamig vara slut!!!

 

Det som lyser upp dagen är ju att S fyller 7 år !!! GRATTIS prinsessan   !

Tur att det inte var sånt här väder för sju år sen     

 

Av Kattis - 11 februari 2010 13:35

Har bestämt mig för att samla ihop alla påbörjade bloggar i en enda.. nämligen denna   Way to go !!!

Det innebär kanske iofs att det kan se rörigt ut när jag lägger in äldre inlägg men bear with me.. det blir bra till slut.

 

Tjingeling for now

Presentation


JAG ÄR:
Kvinna, sambo, mamma, extremt nyfiken, en manipulativ bitch ibland, mörkhårig, brunögd, envis, trevlig och social, glad men trött…
JAG HAR:
fina ögon, storlek 38 i skor, livslust, inte så många nära vänner, en aning för många kilon, alldeles fö

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Mina egna favoriter

Lite av varje

Instagram

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards