Alla inlägg under januari 2009

Av Kattis - 6 januari 2009 11:45

Ja, måste man välja?.. Som tur e så nej..... men visst är det så att man nästan gör äpplepaj (smulpaj) för att få den goda vaniljsåsen?.. Hahah Joooo iaf i min släkt *asg*.....


Nytt år är det .. och det börjar bli dags att välja mellan att jobba deltid eller att stämpla.... assjukt att de föredrar att man blir helt arbetslös än att man tar de jobb man kan få. jag är inte fast anställd på deltid utan är endast inringare... ibland ger det 16 timmar i månaden och ibland 100 timmar i månaden, jag vet aldrig men är glad för de jag får. Har varit där ett år nu i januari och vill vara kvar. Tyvärr kan de inte garantera mig några timmar alls vilket gör att jag inte vågar satsa på det och skita i akassan... samtidigt är det vansinne att säga upp de få timmarna man får för att gå helt arbetslös..... *suckar*

Jag har sökt en tjänst på 75% som blivit över sen en av tjejerna gått från dag till natt..trots att jag varit där ett tag går ju andra md tex las dagar före mig :-(

Nåja Håll tummarna för mig!!!!!


Jag har tyvärr släppt taget om min GI Noll satsning...finns inga ursäkter ...

Men ska göra ett nytt försök... fan vet ju att det funkar.....


Nu ska jag ta hand om tvätten....

Presentation


JAG ÄR:
Kvinna, sambo, mamma, extremt nyfiken, en manipulativ bitch ibland, mörkhårig, brunögd, envis, trevlig och social, glad men trött…
JAG HAR:
fina ögon, storlek 38 i skor, livslust, inte så många nära vänner, en aning för många kilon, alldeles fö

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Mina egna favoriter

Lite av varje

Instagram

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards