Alla inlägg under januari 2013

Av Kattis - 9 januari 2013 10:08

 I god tid innan årsskiftet så bestämde jag och väninnan oss för att fr.o.m 1 jan skulle vi skärpa oss vad gäller vad vi äter.

Det har gått... sådär hahahaha.

Mest för att jag i mellandagarna for omkull och fick hjärnskakning som följd   , är sjukskriven halvtid t.o.m 17 jan nu eftersom jag inte klara av en hel dag med intryck. Klarar tex inte av att läsa, titta på tv eller sitta vid datorn någon längre stund, eller sitta med när hela familjen skrattar och pratar... jätte tråkigt och fruktansvärt frustrerande.

Nåväl, som om inte det räckte har yngsta dottern smittat mig med sin förkylning och nu sitter jag med hjärnskakning, feber, snorig och ont i halsen     JAAA, jag vet ... gnälligt värre.

Nu ska jag vila lite, ha det gott!

Presentation


JAG ÄR:
Kvinna, sambo, mamma, extremt nyfiken, en manipulativ bitch ibland, mörkhårig, brunögd, envis, trevlig och social, glad men trött…
JAG HAR:
fina ögon, storlek 38 i skor, livslust, inte så många nära vänner, en aning för många kilon, alldeles fö

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Mina egna favoriter

Lite av varje

Instagram

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards