Alla inlägg under februari 2012

Av Kattis - 22 februari 2012 14:07

Jaaaa, nu har de ringt.. eller jag borde kanske säga shit...?   

För ganska länge sen anmälde jag mig till "smartare än en femteklassare", mest på skoj... vi tittade jämt på det och hur ofta sa vi inte "va fan... kan du inte det"? osv... så jag anmälde mig...


Nu, för en stund sen ringde telefonen..... Japp.. det var från castingen på tvredaktionen.

Frågade om jag ville ta en kunskapstest per telefon och sen ev blki inbjuden till "vem vet mest"?

Naturligtvis sa jag att klart jag ville ...


Men ojj, vilken hjärnsläpp!!! Hörde mig själv säga pass, pass, pass.... men tydligen kunde jag något och han gick tillbaka till de jag sagt pass på och då kunde jag ju några till   och ja  What can I say... poängen räckte och nu är det inspelning inbokat i april!!!!!   


Hej XX!


Grattis till din plats i "Vem vet mest?"!

Du är inbokad och klar för inspelning måndag X april 2012. Vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot medföljande gäster i TV-huset. Mer information får du till din e-postadress några veckor innan inspelning. Tex står där hur du ska gå tillväga för att boka din resa. Skulle informationen ändå utebli eller om du har några frågor och funderingar innan, ser du mina kontaktuppgifter nedan.


Vi ses i vår. Varmt välkommen till oss!
P

Presentation


JAG ÄR:
Kvinna, sambo, mamma, extremt nyfiken, en manipulativ bitch ibland, mörkhårig, brunögd, envis, trevlig och social, glad men trött…
JAG HAR:
fina ögon, storlek 38 i skor, livslust, inte så många nära vänner, en aning för många kilon, alldeles fö

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Mina egna favoriter

Lite av varje

Instagram

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards