Alla inlägg under maj 2009

Av Kattis - 30 maj 2009 14:30

mms_image

Lite shopping. Nina Ricci parfym, dvd skivor till nya datorn, usbminne och en extra mus - ja till datorn alltså, inte till J.... *asg* Emma fick klänning och kofta, steps, halsband och puder. Nu e jag fattig... :-P

Av Kattis - 27 maj 2009 11:00

 

Har bestämt mig för att åka till stan, jag måste ju ändå köpa sulor till flickorna och varför inte passa på att ta en runda till då?


Ska till Kicks tänkte jag, vill köpa Nina Riccis "Nina" (äpplet ni vet) och nog en mascara oxå.. max factors false lash har fått super betyg så den blir det nog


Sen vill jag hitta nån topp av nåt slag att ha till min svarta capri imorgon...vet inte vad jag ska ha för skor.... kanske dessa som e superbekväma...


Eller så vill jag ha nåt helt annat... som dessa snygingarna.. men var kan jag hitta dom tro??? Nån som vet?.. ja vid Kinnekulle med omnejd då ju.




Tycker sådana tofflor (ja vi skåningar säger ju tofflor om träskor - get used to it! ) är sååååå underbara...Dom kostar mellan 600-800 kr... Vill haaaaaaaaa

Nä nu ska vi sticka :-)


Tjingeling for now.. / Kattis den shoppingsugne - shoppingfynden visas senare







Av Kattis - 24 maj 2009 13:45

 

Det borde utlysas landssorg den dagen... nja ok, landskapssorg då? Inte det heller? Nähä.. men bysorg måste det bara kvalificera sig till

Ja vad handlar då det här om? Jo, för snart ett år sen hade ett glatt gäng med arbetskamrater grillfest i en "by" vid foten av Kinnekulle.

God mat, tävlingar mm förgyllde den underbar sommarkvällen. Skratten rungade och våra sångstämmor skrålade när det blev "kom på en låt som innehåller ordet ? " tävling.

Vad vi inte visste då var att i ett av grannhusen sitter det en man som tillhör de mer kända männen i vårt avlånga land och frågar sin värd (oxå det en känd man) vad som står på hos grannen.

Timmarna går och jag som är en av dem som ska jobba 7.00 morgonen därpå bestämmer mig för att åka hem vid 23 tiden. Nästa dag när de som jobbar kvällen kommer till jobbet får jag höra att vid 01 tiden kommer självaste Mikael Persbrandt inknallandes i XX:s trädgård!!! Jepp det var han som suttit i grannträdgården och hört oss festa och skoja... och sjunga

Han hade stannat rätt länge, satt sig ner och pratat och varit trevlig men eftersom han varit lite rund under fötterna även lite ehm haha ja lite "på". Bildbevis finns men tyvärr lägger jag inte upp nåt sånt.. Liiiite privatliv måste de få ha.

Fattar ni nu?.. Att jag sörjer *asg* Två ynka timmar efter jag gick hem.... men .. bara för att skryta lite så har jag både sett och språkat lite med honom efter det........ Bor på ett himla bra ställe. ett riktigt kändismagnet ställe

Tjingeling for now / Kattis

 

Presentation


JAG ÄR:
Kvinna, sambo, mamma, extremt nyfiken, en manipulativ bitch ibland, mörkhårig, brunögd, envis, trevlig och social, glad men trött…
JAG HAR:
fina ögon, storlek 38 i skor, livslust, inte så många nära vänner, en aning för många kilon, alldeles fö

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Mina egna favoriter

Lite av varje

Instagram

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards