Alla inlägg under maj 2010

Av Kattis - 25 maj 2010 06:38

Ja tisdag morgon kom med buller och bång.. eller nåt hahaha Hannahs pipmadrass är inte kul att vakna till.

 

Har just satt i mig två finncrisp med smör och ost, till det en kopp te. Har färberett färsfyllda paprikor att ta med till jobbet - 1 till frukostfikat och 2 till middag  

Ha en bra tisdag!

Tjingeling / K

 

Av Kattis - 24 maj 2010 18:41

Idag har jag (återigen!!) börjat med LCHF/GiNoll/kolhydratsdiet.. ja same shit different name. Jag storknar ju fan när jag tittar på vågen  . Nu är det kris rent ut sagt.. 90,2 kg... det är ju äckligt! Fattar inte hur ... kläderna sitter inte tajtare heller....

Nåja skit samma... jag har såklart ätit mig till det    Men nu är det slut med det!!

 

Än så länge flyter det på bra..åt fil och drack te innan jobb, på jobbet åt jag ägg, räkor och majonäs och en kopp kaffe m grädde till frukost. Till middag blev det köttfärsröra (köttfärs, lök, champinjoner, grädde kryddor och liiiite krossade tomat) med blomkålsmos... MUMS   

 

Nu har jag gått omkring som en osalig ande.. är såååå sugen på nåt gott... på macka.. på glass.. läsk ja allt!!!!!

Vet att det bara är de första dagarna som jag är konstant hungrig, sen är jag det sällan .....Måste bara klara dessa första dagarna.

För att klara kvällen har jag gjort ostchips.  Vid min kylskåpsrundor så hittade jag en påse rivenost.. nu har jag pluppat ut den på en plåt och hootat in i ugnen.. ska bli smaskigt till tv:n   

 

Sitter och försöker få färdigt en ansökan, eller ja det är cv:t som ska bli färdigt, resten är det redan. Sista dagen för att söka är idag. Både kul och inte ... det är en underbar arbetskamrat som ska sluta och således hennes jobb vi andra söker. Skulle lätt byta 1000 jobb mot att ha henne kvar - det kommer bli tomt   

 

Nä nu får jag sätta fart...

 

Tjingeling for now / K

Av Kattis - 13 maj 2010 13:17

Aujourd'hui, j'ai décidé de blog en français. Pourquoi? .. Parce que je peux hahaha. Bien que je ne peux pas très bien pensé ... Il ya certainement beaucoup de fautes de grammaire. Ce que vous pouvez vivre avec.

 

Aujourd'hui, j'ai nettoyé et cuit. Il sera bientôt la nourriture et puis je travaille ce soir - Désolé.

 

Au revoir / K

Av Kattis - 11 maj 2010 16:11

Hemkommen för ett tag sen, har världens hemskaste huvudvärk.... orkar inget mer idag.. inte ens facebook - och då är det illa   

Av Kattis - 10 maj 2010 19:45

Ja jag har ju börjat virka en fönsterremsa till Hannahs rum... den är än så länge bara 15 cm hahah men jag har gett mig fan på att jag ska lyckas!  

Snubblade över en utlottning och nappa så klart! För vem vill inte kunna virka sådana söta amigurumi??

Länkar till inlägget ifall någon mer än jag är sugen, man kan vara med fram till 24,00 den 16 maj så det finns gott om tid kvar!

http://booip.blogspot.com/2010/05/utlottning-vinn-amigurumipaket.html


Det här är paketet man kan vinna...  

 inte illa va?!    (bilden har jag med tillåtelse lånat)

 

Nu blir det lite Talang, Håkans Bar, Hollywoodfruar och lite annat jag spelat in ( säger man spela in fortfarande fast det är på boxern man gör det.... eller heter det bara så när man spelar in det på ett videoband?!) men inte hunnit se på...

 

Tjingeling for now / K

Presentation


JAG ÄR:
Kvinna, sambo, mamma, extremt nyfiken, en manipulativ bitch ibland, mörkhårig, brunögd, envis, trevlig och social, glad men trött…
JAG HAR:
fina ögon, storlek 38 i skor, livslust, inte så många nära vänner, en aning för många kilon, alldeles fö

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Mina egna favoriter

Lite av varje

Instagram

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards