Alla inlägg under april 2010

Av Kattis - 24 april 2010 20:25

Ja efter en dag runt i stan är vi tillbaka i lägenheten med värkande fötter.

Har sett många fina saker.. tex dessa ....

 

Assnygga är dom - och BILLIGA,  ska se till att åka tillbaka till "skomekka" nästa gång jag är här nere   

 

Hahahahahaah Marita askade nyss i sitt kaffe....   

Fattar inte varför men hon ville inte dricka resten   

 

Nu siktar jag på sockerkoma så , ja vi hörs när vi gör... ha det gott

Tjingeling for now

Av Kattis - 13 april 2010 14:11

Skräpet är slängt, böcker är lånade och mat inköpt. Barnen köpte goda kakor till fika, blev så sugen...därför fuskade jag lite och har nu "fikat" på apelsin  

 

Nu ska jag ge mig ut i trädgården med min nya häcksax/sekatör.... sen blir det till att göra pannkakor till barnen och ... omelett till mig - är redan hungrig. Tar mig nog några ostskivor innan jag går ut!

 

/ K

Av Kattis - 13 april 2010 09:40

Gjorde en quiz på facebook häromdagen, "Hur ser du ut om 13 år" - Svaret blev "smal... om 13 år är du smal och snygg"........   

 

 

Men... vem vill vänta 13 år?   

 

Så jag tog tag i mig själv igår och sa nu jävlar får du skärpa dig....

Och gårdagen gick väl så där... det böejade super med ägg, räkor och majjo frukost men sen blev det bakslag med chips, kladdkaka och gud vet vad   

 

Idag går det än så länge bra ( ja klockan är ju bara 9,45 så det vore väl fan annars) Frukosten blev en tallrik fil  med kanel, Skaldemans bantarbiff, ostskivor och gurka. Till det en eller faktiskt två koppar kaffe med grädde.

   

 

Nu ska vi åka iväg med en massa skräp till återvinningen, sen bär det av till biblioteket, och sen hem och snyggar till i trädgården - ett evighetsprojekt känns det som.... krattar och krattar och klipper buskar men ändå blir det aldrig vårfint.

 

Nåväl Tjingeling for now / K

Av Kattis - 5 april 2010 12:20

Ja då har man varit ledig ett par dagar... Mamma och hennes man har varit här och fira påsk med oss.

Om några minuter ska vi alla 6 packa in oss i bilen och åka till svärmor och svärfar och äta tjälknöl... mums..... Ska bli riktigt gott. Och så slipper ju jag stå med maten idag hahaha   

Presentation


JAG ÄR:
Kvinna, sambo, mamma, extremt nyfiken, en manipulativ bitch ibland, mörkhårig, brunögd, envis, trevlig och social, glad men trött…
JAG HAR:
fina ögon, storlek 38 i skor, livslust, inte så många nära vänner, en aning för många kilon, alldeles fö

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Mina egna favoriter

Lite av varje

Instagram

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards