Alla inlägg under juli 2010

Av Kattis - 6 juli 2010 15:00

Ja, ja, ja det har kommit post till mig - igen!   

 

 

 

Sliter upp kuveret.. fast jo jag har ju sett vem som är avsändaren...  

 

 

Jaaaaaa, det är tavlan.....!!!! Tjohooooo och ett jättegulligt brev. Tack Simon   

 

 

Tycker ni att den är lika fin som jag tycker? Den ger mig sommarkänsla ända in i märgen!! Tycker han är duktig på att måla.

Av Kattis - 4 juli 2010 15:00

Ja ingen hemlighet att jag spanar in Simons blogg hundra gånger om dagen   Han är alltid glad och härlig. Och hade det inte vart för hans pyssel lust - som resluterade i en härlig tavla med saft och vaniljbullar - hade inte heller jag fått för mig att baka.

Detta blev resultatet, följde receptet slaviskt så de blev i minsta laget - ska helt klart göra dem större nästa gång. Bilden är suddig jag vet,  så get over it!

   Bakade dessutom kokstosca och nötkakor så kom gärna och fika för nu finns det hembakat!   

Av Kattis - 4 juli 2010 13:31

Idag är det mulet och kvavt, hade hoppats på sol för jag vill bättra på solbrännan såklart!

 

Bristen på sol gjorde att jag satte igång och bakade istället, vaniljbullar ska det bli (förhoppningsvis) och så kokostosca - mums.

 

Idag kommer någon och hämtar husvagnen, har hyrt ut den i 1 vecka, välkommna pengar kan man ju säga.

 

Kanske blir det till att åka ut på sjön i helgen, får se hur många det ev blir.... tycker det blir för trångt i båten om det blir för många som ska med hahahaaha.

 

Näää, nu har bullarna jäst färdigt, vaniljdags!!!

Av Kattis - 3 juli 2010 12:59

Jag funderar på att skaffa mig en sådan här tatuering, fast då givetvis med mina två flickors namn   men ... nja jag vet inte, jag både vill och inte vill.

  

Av Kattis - 3 juli 2010 09:00

Nog för att de är i plast/gummi, men jag tycker de har så härliga färger och det blir snyggt när man blir solbränd     

Av Kattis - 2 juli 2010 14:33

En sådan här blev det - 1,80 i diameter tom jag kan ligga raklång i den ju!

 
Av Kattis - 2 juli 2010 10:39

Är på till stan för att köpa pool till barnen, tonåringarna jublade tills de förstod att det handlade om en sån där med 3 luftringar som man blåser upp hahaha. Får se vad vi hittar.

 
Av Kattis - 1 juli 2010 08:42

Idag har jag varit ledig i 1 vecka. Fattar inte var tiden har tagit vägen. Ja, jo jag har ju bara haft semester sen i måndags och har ju en del kvar men ändå.

 

Idag ska skåningarna åka hem ... tyvärr   

Presentation


JAG ÄR:
Kvinna, sambo, mamma, extremt nyfiken, en manipulativ bitch ibland, mörkhårig, brunögd, envis, trevlig och social, glad men trött…
JAG HAR:
fina ögon, storlek 38 i skor, livslust, inte så många nära vänner, en aning för många kilon, alldeles fö

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Mina egna favoriter

Lite av varje

Instagram

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards