Alla inlägg under mars 2011

Av Kattis - 29 mars 2011 09:30

På väg till Skara för att köpa en drös med sytrådsrullar i alla möjliga färger :-D sen blir det systuga för hela slanten så jag får färdigt gardinerna till nya huset.

 
Av Kattis - 27 mars 2011 17:52

Jag har anmält mig som testpilot igen, och håller tummarna denna gången också. Vad det är som ska testas denna gången? Joooo det är ju en LG Optimus 2X!!!   

och inte för att vara sån men vem är mer lämpad att testa? Jag fattar ju inte sådana telefoner riktigt och har aldrig varit i närheten av en hahaha  .

Det ska bli spännande att se om jag blir en av dem. Har jag turen kommer ni få få vara med om lite olika tester... foto, filmer, ljudinspelning mm, mm. Det blir kul, och inte är det en nackdel att den är så snygg med!


Nu är det säkert nån som undrar hur man kan bli testpilot och få möjlighet att testa och utvärdera saker..... Enkelt - anmäl dig här, sen är det bara att hålla tummarna   


Kolla in klippet så får ni se godbiten.

Av Kattis - 27 mars 2011 16:02

åh äntligen är min jobbhelg slut

 
Av Kattis - 25 mars 2011 18:01

Idag hade min colorcatcher kommit! Jag är ju testpilot för smartson och har denna gången fått detta. Ska bli kul att se hur det blir.

 
Av Kattis - 25 mars 2011 14:31

18300 slutade kalaset på. Och så blev det lite kyckling, pommes, beasås och sallad innan vi lämnade ikea. Nu återstår ca en och en halv timme i bilen sen ska allt lastas in :-D

 
Av Kattis - 25 mars 2011 09:29

Ja då är vi strax framme i Jönköping och IKEA. Det ska bli kul, hoppas gubben står ut. Jag har en inköpslista på 8 sidor hahaha. Det kommer bli skitbra. Hoppas dom har nåt gott att äta med.

 

Presentation


JAG ÄR:
Kvinna, sambo, mamma, extremt nyfiken, en manipulativ bitch ibland, mörkhårig, brunögd, envis, trevlig och social, glad men trött…
JAG HAR:
fina ögon, storlek 38 i skor, livslust, inte så många nära vänner, en aning för många kilon, alldeles fö

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Mina egna favoriter

Lite av varje

Instagram

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards