Alla inlägg under maj 2012

Av Kattis - 16 maj 2012 10:08

Alltså det här med andra bloggar... man slumpar runt eller hittar en länk till någon blogg någonstans och sen är det som  " - vad fan gjorde jag innan jag hittad denna?" Man läser, skrattar, lider ja allt tillsammans med en som skriver. Det första man gör när man sätter sig vid datorn eller med mobilen på morgonen är att kolla om det finns nya inlägg sen man kollade kvällen innan. men så plötsligt blir det lite slentrianmässigt de där inläggen... kanske går från personliga till ytliga eller nåt annat.. någon som gör att man tappar intresset.

Det är bara ett fåtal som har kunskapen att bilda magi med orden och trollbinda sina läsare....

Av Kattis - 16 maj 2012 09:40


"Att lita på vad Expressen skriver är ju lika säkert som att luta sig mot ett duschdraperi."

"Eric", anonym kommentator, Christian Engströms blog

Av Kattis - 1 maj 2012 06:15

Tiden går fort... ibland alldeles för fort. Inte nog med att tex jul och påsk är över på ett ögonblick utan allt, verkligen allt går mycket fortare ju äldre man blir.

Jag har i ett halvår tjatat om att jag skulle vara med i tv.. och ja... dagen den kom och gick bara så där... hann inte med. När dagen D var slut kändes det bara "jag vill mer.... !!!!!!"  

Fattar inte vad jag var nervös för... 7 timmar kändes som 30 minuter.... - Underbart!


Nä nu är det dags att komma tillbaka till verkligheten - jobbet väntar   See You later 

Presentation


JAG ÄR:
Kvinna, sambo, mamma, extremt nyfiken, en manipulativ bitch ibland, mörkhårig, brunögd, envis, trevlig och social, glad men trött…
JAG HAR:
fina ögon, storlek 38 i skor, livslust, inte så många nära vänner, en aning för många kilon, alldeles fö

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Mina egna favoriter

Lite av varje

Instagram

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards