Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Kattis - 11 februari 2014 12:26

Ok så klockan 10 åt jag äntligen min lilla frulle. Och Ja, kan inte säga annat än att jag är hungrig igen!!!?
Ska gå och ta mig ett stort glas vatten...
Ändå tur att jag jobbar, lättare att trycks i sig massa hemma

Av Kattis - 11 februari 2014 06:46

Igår var Första vanliga dagen i min 5:2 vecka, slutade med att jag åt resterna av helgens chips med barnen till farmen. Men nu finns inget hemma iaf - får se det ljusa i det hela ?
Idag började jag med en kopp te.., precis - har valt tisdag till fastedag. Till frukost har jag med mig sallad med avokado, ägg och majjo. Sen blir det kaffe o vatten. Glömde av att göra broccolisoppa igår så får göra den när jag kommer hem.
Idag är barnen ensamma och har fått hem nudlar till lunch. Blir att göra något ordentligt sen.
Nåväl. Good luck till mig då ?

Nu blir det jobb.
Tjingeling for now / Kattis

Presentation


JAG ÄR:
Kvinna, sambo, mamma, extremt nyfiken, en manipulativ bitch ibland, mörkhårig, brunögd, envis, trevlig och social, glad men trött…
JAG HAR:
fina ögon, storlek 38 i skor, livslust, inte så många nära vänner, en aning för många kilon, alldeles fö

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Mina egna favoriter

Lite av varje

Instagram

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards