Direktlänk till inlägg 21 februari 2014

Kinder schoko-Bons

Av Kattis - 21 februari 2014 18:14

Nu ska jag få buzza kinder schoko bons! De ser smaskiga ut. Lovar att återkomma med hur de smakar.

Som buzzador får man hjälpa till att testa och dela med andra olika nya produkter. Det kan vara allt från deo till godis och köksmaskiner. Det är helt kostnadsfritt att bli buzzador.
Och nej - jag får inte betalt för att säga detta. Det är ju inte ens säkert att det jag säger blir positivt , eller hur.

#schokobons #buzzador #kinderbuzz #kattis

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 21 maj 2014 19:27

Ja, nu har vi bestämt oss, DET SKA GÅ! Det finns ingen tid att förlora för om exakt 8 veckor så här dags sitter vi nere i Laganas på Zakynthos efter att ha solat och badat i poolen och äter en god middag och dricker ett glas gott vin - smalare     ...

Av Kattis - 19 maj 2014 19:04

Ja, fick en ny läkartid iaf den 27:e, alltid något. Får se om han beslutar om längre sjukskrivning eller om jag kan börja jobba igen. Det är , tro det eller ej, rätt segt att vara hemma... har ju varit det sen 7 april. Visserligen var det ju nödvändi...

Av Kattis - 16 februari 2014 18:00

Alla säger jämt hur farligt det är att sola... Idag håller jag för en gångs skull med Naturligtvis håller jag inte med pga av strålningen utan för att jag skar mig på en spricka!! Men meddelade ägarna direkt och får två solningar gratis! ...

Av Kattis - 11 februari 2014 12:26

Ok så klockan 10 åt jag äntligen min lilla frulle. Och Ja, kan inte säga annat än att jag är hungrig igen!!!? Ska gå och ta mig ett stort glas vatten... Ändå tur att jag jobbar, lättare att trycks i sig massa hemma ...

Av Kattis - 11 februari 2014 06:46


Igår var Första vanliga dagen i min 5:2 vecka, slutade med att jag åt resterna av helgens chips med barnen till farmen. Men nu finns inget hemma iaf - får se det ljusa i det hela ? Idag började jag med en kopp te.., precis - har valt tisdag till fas...

Presentation


JAG ÄR:
Kvinna, sambo, mamma, extremt nyfiken, en manipulativ bitch ibland, mörkhårig, brunögd, envis, trevlig och social, glad men trött…
JAG HAR:
fina ögon, storlek 38 i skor, livslust, inte så många nära vänner, en aning för många kilon, alldeles fö

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Mina egna favoriter

Lite av varje

Instagram

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards